vrijdag 6 januari 2012

Regen of toch liever sneeuw?

Op woensdag heb ik gezien dat er toch heel veel afgebroken takken in de bomen zitten.
Wanneer het donderdag toch weer heel erg hard waait ben ik hier toch wel bang voor.
Kijk ook regelmatig naar boven om te kijken of het wel goed gaat.
Echter in het bos is het wat betreft de wind toch wel rustiger en waait het op sommige
plaatsen nauwelijks. Op de weg moet ik 2 handen aan het stuur houden en bedacht zijn
op rukwinden, vooral tussen Bataviastad en het Golfresort waait het erg hard.
Tijdens de middag wandeling was het wel droog maar eenmaal in de auto gaat het weer flink regenen en waaien. Denk aan mijn winterbanden die er tot nu toe nog voor noppes onder zitten. Regenbanden waren beter geweest.  Sneeuw? was dat niet beter geweest, in ieder geval wel gezelliger! Sleetje rijden voor de kinderen, schaatsen en snert eten op het ijs. Het bos zal er dan ook wat vrolijker uit zien. Volgens de weerman krijgen we misschien in februari toch nog een winter.
Wie weet heb ik dan toch weer liever herfst? En moet ik mijn regenbanden weer omruilen voor sneeuwbanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten